Rehabilitácia ultrazvuk Rehabilitačné procedúry
Viac informácií Procedúry

LIEČEBNÉ PROCEDÚRY
OVERENÁ ÚĽAVA PRE VAŠU CHRBTICU

Naši fyzioterapeuti sa zameriavajú na liečenie širokého spektra diagnóz od akútnych seknutí, bolestí chrbtice, svalov, kĺbov a šliach až po komplexnejšie chronické ochorenia pohybového aparátu. Našou hlavnou prioritou je poskytnúť klientom odbornú starostlivosť, príjemný prístup a overené metódy, začínajúc konzultáciou, cez špecializované cvičenie až po overené liečebné procedúry.

Procedúry pre úľavu od bolesti sú vykonávané podľa individuálnych potrieb klienta/tky s dôrazom na bezpečnosť a vysokú úroveň profesionality.

LIEČEBNÉ PROCEDÚRY
OVERENÁ ÚĽAVA PRE VAŠU CHRBTICU

Hĺbková masáž

Mäkké techniky

Sústava masážnych techník pri liečbe ochorení, obnove stratených funkcií a pri udržiavaní a podpore zdravia.

Interferenčné prúdy

Elektroterapia

Interferenčné prúdy predstavujú impulzné dvoj, alebo štvorpólové prúdy, ktoré majú tonizačný a analgetický účinok.

Terapia laserom

Laserová terapia

Účinná laserová terapia vhodná na liečbu akútnych i chronických bolestivých stavov kĺbov a chrbtice, liečbu opuchov a jaziev.

Teploliečba

Termoterapia

Pozitívna termoterapia sa využíva na uvoľnenie svalového napätia pri akútnych problémoch s pohybovým aparátom.

Rehabilitácia po COVID-19
Pľúcna a fyzikálna rehabilitácia

Rehabilitácia COVID-19

Rehabilitácia po prekonaní COVID-19 je zameraná na pomoc ľuďom znovu získať fyzické a kognitívne schopnosti po chorobe.

Ultrasonoterapia

Liečba ultrazvukom

Liečba ultrazvukom je špecifickým druhom termoliečby, ktorá pomáha uvoľňovať niektoré druhy akútnej alebo chronickej bolesti.

Elektrostimulácia

Rebox

Prenosný neinvazívny transkutánny elektroterapeutický prístroj, ktorý je efektívny v liečbe akútnej a chronickej bolesti.

Plynové injekcie

CO2 Terapia

Princíp karboxyterapie spočíva v aplikácii medicinálneho oxidu uhličitého – CO2 do podkožného tkaniva malou ihlou.