masáž bolesť chrbta košice Mäkké techniky Viac informácií Viac informácií Účinná pomoc pri zablokovanej chrbtici

OBJEDNAJTE SA NA MÄKKÉ TECHNIKY

Fyzioterapeuti rehabilitačnej ambulancie Endo-Clinic sa zameriavajú na liečenie širokého spektra diagnóz od akútnych seknutí, bolestí chrbtice, svalov, kĺbov a šliach až po komplexnejšie chronické ochorenia pohybového aparátu. Na MÄKKÉ TECHNIKY v priestoroch ambulancie Endo-Clinic sa môžete objednať telefonicky na čísle +421 903 826 862.

Mäkké techniky
Rýchla pomoc pri zablokovanej chrbtici

Mäkké techniky – Liečebná masáž zahŕňa sústavu masážnych techník pri liečbe ochorení, obnove stratených funkcií a pri udržiavaní a podpore zdravia. Je veľmi účinná, hlavne s posunom fascií na chrbte, pri stuhnutí svalstva. Technika je zameraná na uvoľňovanie chrbtice a zablokovaného chrbta v medzilopatkovej a bedrovej oblasti.

Mäkké techniky
Rýchla pomoc pri zablokovanej chrbtici

UVOĽŇOVANIE FASCIÍ

Fascie sú spojivové tkanivá v tele, ktoré spájajú jeho časti medzi sebou, je to väzivová blana, ktorá obklopuje každý sval. Fascia sa zahusťuje a tvrdne, keď je v nej chronické napätie. Uvoľňujú sa svalové spazmy, stuhnutie svalstva, kĺbové blokády. Vždy po uvoľnení dôjde k okamžitej úľave. Bežné sú aj reakcie ako pri iných masážach. Liečebná masáž má podobný účinok ako reflexná masáž chrbtice, nepoužíva sa žiadny olej.

UVOĽŇOVANIE FASCIÍ

TERAPIA JE VHODNÁ PRE:

Táto terapia je vhodná pri:

• uvoľňovaní šliach, jaziev a spazmov
  • bolestiach chrbtice, kĺbov
  • skolióze

TERAPIA JE VHODNÁ PRE:

Táto terapia je vhodná pri:

• uvoľňovaní šliach, jaziev a spazmov
  • bolestiach chrbtice, kĺbov
  • skolióze

Terapia sa neodporúča pri:

• horúčkových ochoreniach
  • infekčných ochoreniach
  • akútnom zápale
  • krvácavých ochoreniach
  • nádorových ochoreniach
  • gravidite (masáž je možné vykonávať s obmedzeniami)
  • menštruácií (oblasť driekovej chrbtice)

Terapia sa neodporúča pri:

• horúčkových ochoreniach
  • infekčných ochoreniach
  • akútnom zápale
  • krvácavých ochoreniach
  • nádorových ochoreniach
  • gravidite (masáž je možné vykonávať s obmedzeniami)
  • menštruácií (oblasť driekovej chrbtice)

FYZIOTERAPIA ENDO-CLINIC

Jakub Tobiáš

Mgr. Jakub Tobiaš
FYZIOTERAPEUT

Kvalifikovaný odborník v oblasti liečebnej rehabilitácie. Venuje sa mäkkým mobilizačným technikám, masážam, individuálnej a špeciálnej kinezioterapií, elektroterapií, SM systému, kineziotapingu.

FYZIOTERAPIA ENDO-CLINIC

Jakub Tobiáš