LASEROTERAPIA Viac informácií Viac informácií Terapia Laserom

OBJEDNAJTE SA NA LASEROTERAPIU

Fyzioterapeuti rehabilitačnej ambulancie Endo-Clinic sa zameriavajú na liečenie širokého spektra diagnóz od akútnych seknutí, bolestí chrbtice, svalov, kĺbov a šliach až po komplexnejšie chronické ochorenia pohybového aparátu. Na LASEROTERAPIU v priestoroch ambulancie Endo-Clinic sa môžete objednať telefonicky na čísle +421 903 826 862.

LASEROTERAPIA
Terapia Laserom

Laserová terapia je terapeutická metóda, ktorej podstata spočíva vo vysokej intenzite laserového žiarenia, ktoré umožňuje účinné hĺbkové liečenie bez akýchkoľvek nežiadúcich účinkov.  Laserový lúč sa používa na biostimuláciu bez mechanického pôsobenia a bez dodania tepelnej energie. Svetlo lúča pôsobí ako spúšťací mechanizmus na zefektívnenie a zintenzívnenie oxidačných pochodov v bunke.

Laserové impulzy prenikajú priamo do tkaniva svalu a kosti (liečba hlboko uloženého zápalu alebo poškodenia) bez toho, aby bola povrchová vrstva kože (epiderma) narušená. Významný je vplyv na aktivitu fibroblastov, čím je ovplyvnený metabolizmus kolagénnych vláken (ich produkcia, ale aj spätná resorpcia) sprevádzaný urýchlením prispôsobovania sa väzivového tkaniva funkčným podmienkam organizmu.

LASEROTERAPIA
Terapia Laserom

HLAVNÉ ÚČINKY

• Analgetický účinok (znižuje mieru bolesti – nastáva okamžitá úľava) – Analgetický efekt je dosiahnutý tým, že energia odovzdaná nervovým vláknam zvyšuje ich prah citlivosti. Ovplyvnením neuromuskulárnej jednotky dochádza k svalovej relaxácii.
  • Biostimulačnýúčinok(regeneračný účinok – štart rýchleho procesu hojenia)
  • Protiedematózny účinok (protiopuchový účinok – redukcia opuchu a ním spôsobenej bolesti)
  • Protizápalový účinok (podporuje rozšírenie ciev, urýchľuje látkovú výmenu)

HLAVNÉ ÚČINKY

• Biostimulačnýúčinok(regeneračný účinok – štart rýchleho procesu hojenia)
  • Protizápalový účinok (podporuje rozšírenie ciev, urýchľuje látkovú výmenu)

Pre koho je laserová terapia určená?

Na základe odbornej konzultácie Vám bude odporučená optimálna kombinácia rehabilitačných procedúr.

• Poúrazové stavy (pomliaždeniny, opuchy, hematómy)
  • Bolesť (z chronického preťaženia alebo jednostrannej záťaže)
  • Degeneratívne ochorenia kĺbov (artrózy veľkých kĺbov)
  • Reumatické ochorenia (zápaly šliach, svalov, okostice)
  • Dermatologické poruchy (vredy, akné, herpes, jazvy, preležaniny)
  • Kraniomandibulárne a zubné poruchy (zápal ďasna, paradenóza, extrakcie)
  • Neurologické poruchy (neuralgia, zápal nervov)
  • Distorsia (podvrtnutie)
  • Vertebrogénny algický syndróm (bolesti vyžarujúce do chrbta, záhlavia, horných a dolných končatín)

Pre koho je laserová terapia určená?

• Poúrazové stavy (pomliaždeniny, opuchy, hematómy)
  • Bolesť (z chronického preťaženia alebo jednostrannej záťaže)
  • Degeneratívne ochorenia kĺbov (artrózy veľkých kĺbov)
  • Reumatické ochorenia (zápaly šliach, svalov, okostice)
  • Dermatologické poruchy (vredy, akné, herpes, jazvy, preležaniny)
  • Kraniomandibulárne a zubné poruchy (zápal ďasna, paradenóza, extrakcie)
  • Neurologické poruchy (neuralgia, zápal nervov)
  • Distorsia (podvrtnutie)

FYZIOTERAPIA ENDO-CLINIC

Jakub Tobiáš

Mgr. Jakub Tobiaš
FYZIOTERAPEUT

Kvalifikovaný odborník v oblasti liečebnej rehabilitácie. Venuje sa mäkkým mobilizačným technikám, masážam, individuálnej a špeciálnej kinezioterapií, elektroterapií, SM systému, kineziotapingu.

FYZIOTERAPIA ENDO-CLINIC

Jakub Tobiáš