Rehabilitácia Košice

REHABILITÁCIA KOŠICE
Endo-Clinic

Rehabilitácia na Endo-Clinic zahŕňa vyšetrenie a diagnostiku z oblasti liečebnej rehabilitácie bez náhlenia, s krátkymi čakacími dobami v príjemnom prostredí.

Naši fyzioterapeuti využívajú špecializované metodiky manuálnej medicíny, fyzikálnu terapiu pri vertebrogénnych ochoreniach, kinezioterapiu so zameraním na funkčné svalové zreťazenia, predoperačných a pooperačných stavoch.

Pri precíznom vyšetrení kladieme mimoriadny dôraz na liečbu funkčných porúch pohybového aparátu. Našim klientom ponúkame široké spektrum rôznych diagnostík s rozdielnym zameraním, preto vieme presne určiť konkrétny problém a zamerať sa na jeho liečbu a tak predísť operácií.

OŠETRUJEME :

• stavy po úrazoch
  • stavy po operáciách chrbtice a kĺbov
  • deformity nôh a skoliózy
  • deti s centrálnou koordinačnou poruchou
  • chybné držania tela
  • respiračné ochorenia
  • bolesti rôzneho pôvodu

Rehabilitácia
Košice

Príjemné prostredie Naša moderne zariadená Neurochirurgická ambulancia Endo-clinic s príjemnou atmosférou sa nachádza v Košiciach na ulici Gemerská 3.

Rehabilitácia Endo-Clinic

Cenník 2019

Laserová terapia na Endo-Clinic

Špičkoví fyzioterapeuti Endo-Clinic poskytujú odbornú konzultáciu, na základe ktorej Vám bude odporučená alternatívna liečba (laserová terapia). Laserová terapia sa uskutočňuje na základe zistenej diagnózy, teda od zdravotného stavu pacienta.

Viac informácií na linku Laserová terapia na Endo-Clinic

Fyzioterapeut

PhDr. Mgr. Viliam Knap, PhD., MHA., MPH.

Kvalifikovaný odborník v oblasti liečebnej rehabilitácie. Venuje sa mäkkým mobilizačným technikám, masážam, individuálnej a špecialnej kinezioterapií, elektroterapií, elektrodiagnostike, elektrostimulácií a svetloliečbe.

Ordinačné hodiny

Po-Pia15:00 - 19:00
So-NeZatvorené

Vyšetrenie len na telefonické objednanie

Rehabilitácia Košice |rehabilitácia chrbtice, svalov, kĺbov, bolesti hlavy, seknutia v krížoch.